babadibaaaba jag vill ha kuul

ni anar inte hur bitter man blir när man bara kan ligga å vila sej hela dagarna..
jag bara gnäler å gnäler!
mina kompisar ska ut å ha en jätte spänande å kul kväll, å jag ska bara ligga å tita på tv å äta chips tills jag mår ila å har gått up fätt många kilon! wohooo jävlar vilken kväll! fyfabian!
en bra grej är iförsej att de är final på gladiatorerna, späääänande! må bästa man vinna så att säja...

jahapp, hopas ni har en lite mer händelserik kväll än mej ä att ni är lite mer taggade å förväntansfula än vad jag är. jaja, jag får min comeback om 4 väckor. då ni! då ska ni få se på kuuuuuul liv å äventyr!





fAAAAn va sugen jag är på att rocka loss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!