4 låtar jag alltid blir taggad till!


asså den här låten tror jag att jag aldrig kommer tycka ila om! blir alltid taggad å käner mej skit snygg å bäst när den sätts på. brukar stäla mej på min säng å mima å put my handz up liksom. för jävla härligt!!



dom här två, classiiic! nej men jag tycker på fullt alvar att de här är två av dom bästa houselåtarna i värden. dels för jag förknipar dom med mitt livs bästa tid och destuom så har dom så jävla feta å glada att jag ínte riktigt vet vad jag ska ta mej till. Man ba leer!


hahahahah asså jag pallar inte, hur jävla grym är inte crazy frog? så jäkla spårad låt. käner mej lite som en studsboll när jag hör den. brukar oftast sätta på den här på förfest för å komma in i rätt mood liksom! för kul oxå när man ska sjunga med instrumenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!