2a med balkång

Jag å sofia har en plan. när hon kommer hem från USA köper vi en lägenhet tsm. en typ två, helt perfekt, med balkång ofc så vi kan sita ute å hänga med de fina vädret. Å så ska mina upgifter va 1. laga mat 2.diska. å soffan ska 1.baka 2.städa eftersom städa är de värsta jag vet. skit bra vi har delat upp de va? jag kan iiinte baka alls men älskar å laga mat typ. å sofia älskar å baka så det är helt perfect match!
det skulle bli hur bra som hälst, skulle inte kuna sluta på nått anat sätt än crazy bananas!
Det viktigaste skulle vara balkången, ärligt. det bästa vi vet är fan å sita å götta oss på hennes balkång eller min uteplats, eller ijentligen var som hälst utomhus. vi är båda sommarflickor å mååste ha sol liksom! hälst en stoooor balkång så man kan hänga många hela dagarna å nätterna. Mmmmmysigt!


detta vore väl nått va? dock gillar jag inte råsa så mycket så jag skulle typ inreda i grönt å guld å blommigt, fiiint!
(bild lånad från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!