1 väcka kvar tills jag blir handikapad

jag va ju på sjukhuset idag. jag ville träfa en läkare inan min operation för jag är lite rädd. tror typ lite olika grejer kommer hända..
1. att jag inte koommer vakna up från narkåsen.
2. att mit ben kommer bli förlamat för rästen av mitt liv eftersom jag ska ha en bedövningsslang in i jumsken.
3. att jag ska kvävas av slangen i halsen med sömnmedel i.
jäkligt hypokondrisk käner jag mej.. måste altid tro det värsta liksom!
men iaf, doktorn va bra å lungnade mej litegran även om jag fortfarande är rätt närvös.

1 väcka kvar nu, sen blir jag invalid i några väckor. hejja hejja! ska burja uppvärma mej med å öva med krykorna så det inte blir en totalchok när jag burjar med dom på riktigt. kommer ihåg furra gången när jag burjade ha dom. fursta dagen va en av de fysiskt jobigaste dagarna i mitt liv. Hade så jääääääävla ont i bröstmusklerna å armmusklerna å hade skavsår i hela händerna å ont i musklerna i tumarna å det va helt vidrigt.
jaja! det kommer gå bra, det är ändå värt för då blir jag frisk!

i vintras när jag hade kryckor. detta är påväg till en fest, kunde ju inte gå så vi lånade en kundvagn, riktigt jävla efektift! ingenting hindrar ercan från å ha kul, inte äns kryckor å ett söndrigt knä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!