We had a party on the third flooor

I tisdags, dagen innan nationaldagen, då hade soffan fest! Gud. vad. kul. det. vaaar!
Det va lite av en avskedsfest eftersom hon åker till USA i höst (fan) så vi bjöd in typ 60 pers å sen lät vi folk slåss om de resterande platserna. Det slutade i ca 85 glada kompisar i hennes lägenhet. Alla va taggade och det va grym stämmning. Vi hade en liten fördrink furst med våra närmsta tjejkompisar och sen droppade de andra in runt 11. Sen mot småtimarna lagade jag lite korv till alla, kvinnlig som jag är mihehe.

Jag måste säja att jag tycker det va skiit kul att styra fest, även fast det inte va jag JAG personligen direkt som hade festen. Men eftersom jag å soffan är typ bästissystrar så kan man säja att vi hade den tsm. Jag tror att jag kommer jobba med något sånt i framtiden. Tycker det är skit kul att planera roliga grejer och fixa och trixa och hjälpa folk att göra något oförglömligt roligt och tagga! Kände mej som en äkta festfixare när vi planerade sofias fest. Jag gick runt med block och penna och skrev listor osv osv. Helt kalasig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!