Swedish House Maffia

 
Har just kollat på denna feeeeta dokumentären... Jag har sätt den en gång innan men jag kände att de va daks igen. Asså alvarligt talat nu! Ingen har väl missat att swedish house mafia ska splittras? Jag tycker det är helt vansinigt. Självklart så kommer de säkert bli grymt när dom fortsätter med sina solokariärer och gör asbra samarbeten med andra och varandra osv, meeen det käns inte som samma feta grej riktigt. SHM är en stor stor del av sveriges stolthet skulle jag vilja säja. Dom är helt ofattbara. Asså om man tittar på dokumentären så förstår man hur mycket dom värkligen älskar musik och hur mycket dom lever för att DJa. Jag satt på riktigt, 100% ärligt, å snyftade i slutet av filmen nu... Asså det är helt brutaaalt från typ 37.30 till slutet. Jag blev helt tagen så jag grät och hulkade och snorade osv! Haha asså my gooood, tycker det är så fruktansvärt häftigt med sånt här. När folk värkligen har en enoooooorm passion för något å så lyckas det bli så framgångsrikt! Finns inget mer att säja än att detta är heelt galet, och heelt underbart! APLÅDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!