Städpatrullen

käära vänner!
Livet leker å ercan schteker. Noot! Men nästan iaf. Igår va jag och sofia på jobbet. Vi arbetar för grönlunds. Tro det eller ej men vi är faktiskt städerskor. Det kan man inte tro när man ser oss. Okej nu låter det typ som att vi är heltids anstälda städare å åker runt till olika familjer å städar. Men icke sa nicke. Det är så att soffans farsas jobb har hyrt nya lokaler till deras utbildningar som dom har, å då behövdes dom städas. Å vi är inte såna som tackar nej till bra jobb-erbjudanden. Nej, vi sa jaaa och det va så det fick bli. Riktigt kul va det faktiskt. Vi körde runt där med en sån där riktig städ-vang å damsög å moppade å torkade av å dammade å putsade osv osv... Kände oss som riktiga hotell-städerskor! Sen deutom så ska vi va trädgårdmästare imorgon hos mej, ränsa hela rabbaten! Vi är så himla bra, för vi provar på masa olika yrken nu, utan fördommar! Å gud, kan jag säja, alla städerskor där ute ska fanemej ha en stor enlåsh! Det va sjukt jobbigt, men det va ändå väldigt kul eftersom jag gjorde det med min bästis! + att vi ju tjänar stålar!

We're making biig money baby! Hehe!


Ett stor plus va att vi fick varsit par as grymma byggarbetsbyxor! Gud vet när man kan behöva ett par sånna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!