Sooommarsommarsommar, nu är jag glad!

Åh kära vänner!! Nu är det sommarlåv, nu är det på riiiktigt sommar fucking låv. Ursäkta svordommen, men va tusan, det här är helt fantastiskt! Det är helt läskigt hur 1an har rusat iväg. Det har hänt så otroooligt mycket, men samtidigt känns det som att det var som igår jag burjade i dagy. Shitpommfritt!

Den här sommaren ska rocka fätt! Jag ska blandannat va hemma, jobba lite, fylla år, fira midsommar osv. Den 30onde juni åker jag, sofia å susanna till skåne på stor feeest vilket blir helt otroligt! Sen ska jag och sofia åka till frankrike med min mamma å lillasyster + mina gudföräldrar å några andra. Å tillssist kommer vi hänga en månad i älskade kungshamn!

Detta kan inte sluta annat än lyckat tror jag!


Ps! Nu kan ni aplådera och skåla i champang, för här med slutar mitt tjat på hur mycket jag längtar efter sommaren. Nuuu är den här och jag är faktiskt väldigt glad å nöjd å lycklig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!