kul kväll osv

Hej kära vänner!
Jag har typ ont i halsen.. Hoppas inte jag blir sjuk nu när det ä sommarlåv å allt! Snart kommer sofia hit å vi ska mysa och vila lite eftersom det va fullt ös igår med jobb från 8 på mårgonen, å party på kvällen.

Det va fätt kul igår kväll, det va felicia som hade en liten avskeds soaré eftersom att även hon drar till staterna i höst. Snyft snyft! Men hur som hälst så hade vi satt up partytält i trädgården och inrett hur mysigt som hälst med jusslingor å matta och ett stort bord med jus och göttiga saker och stolar med kuddar osv. Sen hade vi balonger i hela trädgården. Jag blev typ helt rörd och stålt över mej själv för att jag vart med å skapat något så fint!
Kvällen gick bra tills granarna ringde å folk va tvunga å gå hem! Men det va jätte roligt ändå!

Lyyyyckat!



bild från igår på mej å min bästis + bild från imorse när jag åt pizza med fell å hennes lilebror å hans polare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!