Jag fyller år på onsdag la la la la laaa la

Måste bara säja att jag fyller år snart, närmare bestämt på onsdag!! Woooh det kommer bli crazy-nice tror jag. Ska äta lunch med min familj i stan på dagen, å på kvällen ska jag ha ett litet grill-tårt-kalas-häng här hos mej med några tjejer som jag tycker om att hänga med. Sedan får man se vart allt slutar i... Kan bli lite hur som hälst men jag hoppas att det blir ritkigt grymt!
 
Ni kan förvänta er en fölsedags video faktiskt. Ska göra en liten 17års-dags-dans som jag ska framföra å filma där på natten till min fölsedag! Kan bli storslaget!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!