Mina 17års presenter

Eftersom det är exakt en väcka sedan jag fyllde år, så tänkte jag ta tillfälet i akt och visa lite av de som jag fick i fölsedagsprelle...
 
Till att burja med fick jag en ny laptop. Jag önskade mej en ny, ingen spesiell dock. Men jag älskar den här. Jag  och fell satt länge och klurade ut ett perfekt namn till dator när vi instalerade den. Vi kom fram till Melvin, riktigt kompisnamn!

Sedan fick jag även en ny locktång vilket jag oxå önskat mej.
Av sofias familj fick jag en makeuprådgivning på makeupstore och det blev jag jätte glad för eftersom jag älskar smink och sånt där. Weh! Sen får man även produkter för 500 kr efter! Score!

Oooooch, som jag har längtat efter en pool!! Denna fick jag av susannis. Det har redan vart enormt mycket nöje kring min lilla poool. Tror den har används runt 10 gånger redan, av olika personer. 

Sen fick jag 2 fotoalbum. Ett från sofia, och ett från min lillasyster. Dom va huuur fina som hälst!

 
Destuom fick jag kläder, pärfymer, smink, skor, underkläder, smycken osv! Ni vet såna där smågrejer som man alltid får! Jag blev iaf jääätte glad för alla presenter och hade en jätte bra dag. Ikväll ska jag äta middag hos mormor och morfar och fira mej lite i efterskått. Det blir jätte soft!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!