heyy kompisar!

HALLIHALLLÅÅÅÅ!!!! Jag tänkte gästblogga lite här, fellan alltså :) Idag har vi varit inne i storstaden och shoppat loss lite, mange (erica) fick ett mycket generöst erbjudande av två hunkiga stockholmspojkar. Den ena utav dom var faktiskt en proper och fin herre om man säger så, tycker jag. Jag ska snart tillbaka till landet var bara hemma på en lite vistelse hos min kära vän. Och snart mina kära läsare åker jag till USA japp, datumet är satt 4de augusti flyger jag ur detta land och in i mitt nya liv i US and A!!!! Kan fortfarande inte förstå men nu ska vi inte bli djupa här, men jag kan ju säga att jag kommer sakna solstrålen erica helvetiskt mycket!! mangemangemangeeeeeee!!! <3 kommer sakna allihopa så mycket! men första året i gymnasiet har ju gått så sjuuukt fort så detta år kommer väl gå ännu snabbare, åren går bara fortare när man blir äldre (japp jag är bohem). Nu blev det ett väldigt konstigt inlägg och lite smått random sådär men det är första gången som jag bloggar, be patient guys! PEACE N' BLESSINZZZ!! 
herregud hörrni det här är verkligen min bild!! DEN ÄR CRAZZY LOCCOOOOOO!!! 
ps. jag kan absolut inte dansa har ingen rytm alls i kroppen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!