Bye sweden!

Imorgon åker jag och Soff till franncee! Det kommer bli otrooligt härligt. Jag har bästämt att försöka äta hyfsat nyttigt när jag är där, och gå en liten powerwak runda varje dag. Blööh, ni vet känslan när man känner sej as tjock och slibbig. Inte för att man är AS tjock och slibbig, men när man typ går runt å får för sej att de blir jodbävning när man går och känner att röven hänger nere vid hälarna typ.... Den känslan har jag, och det är inte nice. Så det tar vi tag i nu! Aplåder!
Och om vi inte hörs, så ska jag försöka uppdatera i frankrike. Men annars kommer vi hem på nästa lördag sådå blire bilder å beräterlser om våra äventyr och liknande. Se fram imot det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!