Bilder från måndag-torsdag

 
Här kommer lite instagram bilder från dagarna som susanna va här på besök! Vi har haft de toppen, åkt massa massa i min lile båt. Varje dag faktiskt! Haha, jag hade en otursdag i onsdags. Det burjade med att vi sabbade högtalarna i båten eftersom vi blev dränkta av en enorm våg, sedan fick vi bensinstopp mitt i havet, sen när vi skulle läga till med båten på en klippa så gick inte motorn att stänga av så vi fick dra ut slangen till motorn från bensingrejen. Sen fick vi inte in slangen i motorn ijen på hur länge som hälst. Sen så råkade jag sparka till gasspaken så sjyddet åkte i havet å sjönk! Sen som om inte de vore nog, när vi la till vid båtplatsen i kungshamn så råkade jag knäcka av en lantärna!! Dagen efter fick vi motorstopp yttligare en gång, å då va de motoroljan som va slut. Det slutade med att vi drev in mot land så susanna fick padla medan jag fyllde på ny motorolja, som dels hamnade inuti min mobildisplay å på mina ben vilket gjorde att jag tog mej ett litet dopp i de blå! 
Sjuk jävla otur jag har haft! Men nu ska de va slut på de. Susanna åkte i alla fall hem igår, å de va tårar å snyft, usch va de va hämskt! Tur att skype finns!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!