Ballibus

Idag är en bra dag! För idag kommer pluttigos balli hiiiiit, dutururuuuuu!! Vi ska hämta henne vid tåget om en timme ungefär. Vi har inte riktigt nån plan för dom här dagarna. Men ikväll ska vi iaf färga mitt jobbiga hår, kör på lite jusbrunt i hårbotten eftersom jag får en sån fruktansvärd utväxt. 
Sedan ska vi väl ut lite med min lile båt, å hänga lite på smögen å kungshamn och så. Det kommer nog bli riktigt soft! Det är sista gången vi träffar balli på väääldigt väldigt länge, å då menar jag inte några väckor, utan ett helt år!
Hon flyttar ju nämligen till Usa, redan den 2a augusti! Så detta blir vårt lilla farväl, fy vad hämskt. Kan inte förstå att det faktiskt är sant. Kommer bli fruktansvärt tomt och tråkigt. Men jag ska hälsa på och så fins ju skype oxå, som tur är. 
 
Nä nog om det nu. Nu ska vi ha en fantastisk liten sista tid tsm och njuta av att vi har varandra och njuta av allt roligt som vi gör! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!