sura människor = :( glada människor = :)

tjenaaa!
jag sitter här å tängker på hur synd det är om tjuriga människor. asså självklart, lite lässen ibland är man ju. men de är sjilnad på lässen ibland, eller typ vrål negativ å bitter. asså de sjääär lite i mitt järta varje gång jag ser snygga tjejer som ser ut som om dom aldrig i hela sitt liv har lätt. asså ni vet dom som försöker hålla profil, eller dom som ser ut som om dom är järndöda å inte såvit på 57 timmar ungefär.
jag blir lite skrämd faktiskt.
å sen desutom så känns det lite som ett långfinger rätt i ansiktet när man själv ger leenden, men får tbk ett utrykslöst ansikte med en nonchalant tuggumituggande mun mitt i allt. hej liksom!!

nä nog om det. för å sprida lite av dagens glädje så ska vi få en sjuuuuk å galen spotifylista. den är helt vrickad. asså blandad som fasen å masa olika roligheter :D

TRYYCK HÄÄR FÖR Å KOMMA TILL MIN AWSOME LISTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!