partyparty

im sooooo sorry för att jag värkligne inte skrivit på ett tag. blogg.se har icke velat sammarbeta med mej så varje gång jag försökt logga in å updatera har de slutat med att jag slagit på tanjentbordet och gått å lagt mej ist. haha äkta freak! hehee sjämt å sido...

igår gjorde jag smartaste grejen!
något som är väldigt inne nu är ju glitternaglar. å alla har ju dom skit snygga, men dyra, nagelacken från OPI. dååå kom jag på den brilianta idén att skapa mitt aldeles egna nagelack. eller... njaa.. men jag tog lite vanligt löst guldgliter från typ panduro, å så pudrade jag de över genomsjinligt nagelack, å sen målade jag på ett ytligare lager med genomsjinligt. det blev sjuukt bra. därimot va jag tvungen å fylla på lite idag men de gör ju ingenting. fick väldigt mycket komlimanger för mina "Party-nails". hahaha yeah, nu ere fezt!

ps. jag ska operera knät, shiiiiit! berätar mer om de i nästa inlägg!
take care and have fun


lite små-svår tå fota men ungefär så hääär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!