minijulafton

Hejho!
idag ska jag å mina bästa vänner Ninni å Bobo (sofia å susanna) ha minijulafton. det kommer bli as fätt! jag har shopat loss till julbordet som vi ska käka, å sen ska vi ha min inomhuspalm som julgran, å sen ska vi ha julklapsutdelning. det kommer bli hur häftigt som hälst!
denna härliga tradition insatte vi furra julen, då ingen av oss va hemma på julafton. självklart va de en awsome tradition att hålla fast vid, så vi kör i år ijän. jag tar alla chanser jag får att vara med doom för dom e ofantligt bra vänner!

de syndiga är att båda dom ska flytta till USA nästa år. det kommer bli hämskt! jag kan inte ritkigt förstå det, kan inte tängka mej ett liv utan dom. å desutom ska fellerell dit oxå, så jag kommer typ bli fätt ensam.
asså jag har ju andra jätte jätte bra kompisar, men dom är mina bästa bästa vänner. det är svårt å förklara, men det kommer bli tufft. Man får va stark helt ängkelt. å jag kommer hälsa på dooom! :D partytime!

Hur som hälst, nu ska jag slå in lite julklappar å laga lite smarrig mat, hööörs!



Ps. ny header på ingång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!