knä operation

faktiskt mysigt att statestiken håller sej jämn trots att jag inte skriver så mycket! därför för eran skull, ska jag skriva nuuu!

Såhär va, jag ska ju operera mej. sjuuukt läbbigt!
mitt knä håler ju på å fuckar sej å hoppar ur å i å blabla. å eftersom jag dansar å lever livet så tyckte doktorn att de faktiskt är bäst att operera. man kan leva med de , men då måste jag ta de chill hela livet å va berädd på att de händer lite då å då. såå jag beslutade att jag ska opereras.
så nu i mars så kommer dom kötta up mitt söta knä, å skruva fast senan som sitter från lårmuskeln ner under knäskålen. (det är alltså den som håler fast knäskålen, den siter ööver själva "skålen" liksom. den siter typ fel på mej. så dom ska skruva den på rätt plats) å sen skulle dom laga nått sklettigt på sidan oxå.
så jag kommer få ett desimeter-ärr på sidan om knät. å så ska jag ha en stor jäkla sjena på benet i 4 väckor efter de. så kommer jag inte kuna röra på benet eller äns ha jeans på mej, kuuul! men man ska icke klaga, kunde vart värre :)
därimot freakar jag ur på tanken att jag ska sövas. har aldrig gjort de förut, å de skrämmer mej så himla mycket. tägnk om jag liksom aldrig vaknar igen?! shiiiat. men men de går nog bra!

Nu ska jag vila, känner mej lite kraslig! Peaaaceeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!