haha ett äkta tjej-blogg inlägg! stelt...

asså, jag måste nog ändå va den fyndigaste människan ni vet!!
jag har fyndat så otroooligt bra grejer den senaste väckan!

Okej för det fursta... i julklapp fick jag ett par snygga skor från HM av mamma å pappa, bruna skit snygga boots liksom. så va dom för små, så jag lämna tbk dom å fick ett tillgodokort på 400 spänn. därefter försökte jag hita en sturre storlek i samma skor, men hitade dom inte nåågonstans. lite jobbigt för jag ville värklgien ha dom! sen nu när vi va i skåne så ba va dom på rea, kostade 200 spänn, å så fanns det 1 ända par kvar i stolek 38. dom köpte jag! MEN NU TILL DE BÄSTA! dom va pyttelite sönder, asså en liten knap typ hade låssat, så jag fick dom för 100 spänn! hur braaa?! scoore..

sen fyndade jag masa nödvändigt smink på rea, som jag ändå behövde å tängkte köpa!
ett stooort solpuder från isadora - 15 spänn (shit!) (dock lite gliter i men de tycker jag bara ser fint ut)
brunråsa rouge från maybeline newyork - 50 spänn
vit ögonskugga från MNY - halva priset, 20 spänn
maskara med vibrerande aplikationsborste från isadora - 70 spänn

sen idag när vi landade på arlanda så såg jag att de va skit bra pris på den pärfymen som jag tängkt köpa! 450 kr då i taxfreen. sen bidrog mamma med 100 eftersom hon tycker jag e snäll :) så otroligt värt!!

Katchiiing i sparbössan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!