GOTT NYTT ÅÅÅÅR

ÅÅH kära vänner! gått nytt åååår!
det känns riktigt härligt att det är 2012 faktiskt. nytt år, nya tag!!
jag å mina bästa vänner har låvat varandra nu att göra detta året till ett av våra bästa, ta alla möjligheter och och tillfälen vi får till att ha roligt! vi ska ut å göööra grejer, leva varje dag som om de vore den sista. för om de stämmer att jorden går under, så vill vi iaf ha levt ett riktigt bra liv!

jag har inga diräkta nyårslöften, förutom dom klassiska.. typ bli brutalt snygg till sommarn och va snäll och sosial och glad! annars är de väl bara att ha så kul som möjligt å inte låta någonting hindra mej från å leva.
sen ska jag inte låta nååågra dumma killar göra mej lässen, å jag ska inte tillåta bitches att få mej att tvivla på mej själv...

jag ska uuuut å visa värden vad jag går för! å jag ska göra de tsm med mina underbara väääänner!

hahaha känsloladdat inläg, men så äre nu!

2011 har varit bäst och sämst. en del av året va mitt livs bästa tid, och en anann del av året var nog faktiskt ett av mitt livs värsta och sämsta... men i de stora hela har de varit ett riktigt coolt år. de är mycket jaf kommer minas, både med glädje och sårg. jag har blivit stark de här året, och jag har oxå lärt mej att ha riktigt roligt!

sådärja, nu har jag bablat klart. nu ser vi till att göra 2012 till ett hejdundrande ååår!!
Juust smiiiiiiiile :D


hmm.. liten baby bild!
ps. jag har champange i hela håret!! blöek, men de göör inget! för jag hade en riktigt bra kväll :) berätar imorn vad jag gjorde å sådär. nu ska jag såva! gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!