always look on the bright side of life!

Hej kompisar!
måste bara få säja FML...
de är nämligen så att mitt knä hoppade ur led inatt, ijen. de hände ju fursta gången för ungefär 1,5 år sedan. å de va sjuuuukt! aldrig haft sån smärta tidiare å de va brutalt jobbigt med krykor och stödsjena å grejer i typ 2 månader. min braiga doktor sa iaf då att om de händer ijen måste jag operera, eftersom jag dansar så mycket är de liksom inte bra å ha ett ostabilt knä.

å igår när vi va hemma hos en kille på chillhäng, så sprang jag ner för trappan å så knak så va det ur ijen. det satte sej på plats av sej själft nästan direkt, men smärtan asså.. guuuud! skrek å förde ett jävla liv gjorde jag. å dom ringde tom ambulansen, dock bestämde vi att de va bätre om pappa kom å hämtade mej. nu äter jag värktableter å går på krykor ijen.. hehe drygt!
ska till braiga doktorn i väckan å se om de behövs nått ingrep eller så. hoppas inte!

äsch, man ska inte klaga... låter domma grabbarna ta över.. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!