6 random things about me!

1. Jag ääälskar att sträcka på mej. asså om jag har såvit eller om jag är lite pömsig, så blir jag alltid myycker piggare efter å ha sträkt ut hela kroppen! oerhööört sjönt!

2. jag är fätt noga med munhygienen. två gånger om dagen tar jag tandtråd, borstar tänderna, tungskrapar och sjöljer med munsjölj. sen destuom tuggar jag tugummi nästan hela tiden. det känns vitkigt för mej, för jag klarar inte av ofrächa munnar riktigt, å får panik om jag själv har dålig andedräkt.

3. jag påvärkas sjukt mycket av ljuset. på sommarn/våren är jag nästan alltid pigg och på riktigt bra humör, medan på vintern och hösten blir jag lätt väldigt lässen, sur och känner mej inte riktigt som mej själv. därför ääälskar jag värkligen sommarn av hela mitt järta!

4. när jag va liten så läspade jag. är glad att det gick över, även om det är gulligt :P

5. jag blir mer berörd av bra dans, än av film. kan burja gråta å få jätte mycket känslor om jag ser på dansförestälningar, tillsjilnad från om jag ser en film.

6. ögonen är det finaste på en människa tycker jag. vackra ögon kan nästan få mej att bli förälskad :P lol!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!