summertime happyness

underbart att våren burjar komma fram tycker jag..
eller de kanske är en överdrift. men alla butiker burjar ju säjla vårkolerktionen nu å de känns hiiimla inspererande! som alla vet vi detta laget så är jag vår/sommar flicka. å något av de bästa är helt klart alla skit snygga kläder. asså jag älskar å gå runt barfota, å annars i super super snygga sommarskor. å sen shorts å klänningar å linnen å allt sånt är huuuuur awsome som hälst. skit snyggt å as bekvämt. hatar ijentligen å ha jeans, känner mej lite instäng typ. självklart är de ju jävligt snyggt men man kan inte riktigt röra sej fritt, vilket jag hälst gör ;)
nä, så sommrkläder = mmm mmm mmmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!