FANESS

Ikväll myste jag lite med mina alra bästa vänner i hela värden! Sofiis å susannis, mina bästa bästa! man kan nästan säja att vi är som typ sama person, fast olika individer. hahaha deeep! men allt käns 300% rätt när vi alla är tillsamans. det är typ som att då är de som de ska vara. helt underbar och obeskrivlig känsla! jag vill att mina framtida barn ska kalla dom för sina mostrar och att dom ska va brudtärnor på mit brölopp. så bra är dom! sen fins de ju tomtar där ute i vida värden som ba ööh määhh de är typ 20 år kvar, ni kommer ha glidit ifrån varandra. men då kan jag tala om att de tror inte jag. för den vänskapen som vi har, de är inte vänskapskärlek, det är inte familjekärlek, det är typ som kärleken till sej själv.. för dom här två mäniskorna är en sån enorm del av mej! dom har påvärkat mej å format mej och likaså har jag gjort de för dom. vi är dom vi faktiskt är, mycket pågrund av varandra. de ni! tror aldrig att jag kommer hita någon som jag kommer ha sama band med. hålla hårt i dom, de ska jag göra!

 


Kommentarer
Andrea skrev 2012-03-03 @ 10:34:42

Men jag är första mostern :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!