renovering i mitt revir

Jag har bestämt att jag ska göra om i mitt rum. käner mej inte alls bra när jag är här inne. asså jag såver oftast inte äns i mitt rum, har typ en grej att jag inte riktigt klarar av å såva ensam så brukar såva hos mamma å pappa eller hos min lilesyster om jag inte har någon som såver över med mej. hur som hälst, så käner jag att själva atmosfären i mitt rum är as osjön å jag kan inte kopla av alls. sååå nu ska jag mysa upp de å typ göra de lite mer vårigt å härligt. jag har letat lite inspo på google och bestämt mej för lite grejer...
1. jag ska ha en stor drömfångare åvanför sängen
2. jag ska ha mycket småblomigt mönster, på tex täcke å kuddar, förvaringsboxar osv...
3. ska ha mycket fint ljus typ slingor å sånt mysigt
4. ska ha becha långa gardiner i lite genomsjinligt matrial, hajjar ni?

sen ska jag desutom göra om min garderåb å köpa ny inredning till den, får fan spel på hur de ser ut där inne just nu. usch!! har liksom ingen årning alls å allt bara liger å gömmer sej å ser fult ut. not gooood!
å sen när jag möblerar om å tokar mej kan jag passa på å ränsa ut all skit som jag har här inne... gud va sjönt!


Lite insperation från google... underbaaaar stil! älskar sån stil i såvrum, känns himla välkommnande! Förstår ni lite hur jag tänker? tror de kommer bli tokbra iaf!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!