mellis

mmmm sitter å käkar lite mellis/sen lunch. Keso+bebis tomater+saladskrydda. fyfan va gott de är! å nyttigt desutom, två flugor i en smäll, pang!
Nu blir jag skit irri på mej själv, för jag måååste göra en engelskaupsats som jag icke har burjat på. å den skulle va inne för länge sen men jag har typ förträngt de för jag hatar engelska så oerhört mycket. det är lätt mitt värsta ämne! "åååh smart erica å sjuta upp allt" tänker ni nu.. å ja, jävligt osmart jag vet. men what to do? man ska inte gråta över spild mjölk så att säja... de är väl bara å sätta igång. meeen nu siter jag fast på olika bloggar å tumblr sidor. heheh oh nooo! nepp, nu ska jag ta å sätta igång så jag blir klar nån gång! Tudeliduu!


å charmerande! nej! ni får skratta, de är ok. fasnade inte på bild idag så jag provade å blunda+le+se besvärad å bajsnödig ut på samma gång. här har ni resultatet!
Meeen erkän de ser himla gott ut med käket? namnam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!