lycko dag

Gud vilken daag!

burjade med att jag inte kunde såva igår eftersom pappa inte kom hem föräns sent på natten, och när balli hade somnat så öpnades vår ytterdurr av sej själv. jag blev rädd å så sat jag vaken till han kom hem. de resulterade i att jag fick ungefär 4,5 timmars sömn bara och skulle skriva matteprov rakt på det... gr8 tängkte jag.. men det gick faktiskt jääävligt bra. sen hade vi svenskaprov ochså vilken gick vääldigt bra det med. high five ercan!

sen som grädde på moset har de vart strålande sol idag. var faktiskt ute en promenad i solsjenet aldeles med mej själv (eller aa.. soffan i telefån om de nu räknas). jag mår ju så bra av solen å blir så glad, så de jäller ju att tanka på när man väl har chansen!

nu håler jag på å möblerar om lite på bloggen. känner att jag behöver en chilligare desing. så de kommer förhopningsvis inom kort!

Tudeliduuu snubbar!

ooooold pic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!