knådaknåda

godmorgon alla prinsar å prinsessor!
jag kom just hem från mitt gym. jag fick masach, helt for free! de ni! i fredags så frågade tjejen i reseptionen mej om jag va ledig på måndag å kände för lite masach, så jag ba you bet!! å så sa hon att hon frågade dom som hon tyckte förtjänade de, för mysig. de lönar sej å va trevlig :)))
det va vääälbehövligt och jävligt sjönt kan jag säja!

hur som hälst, nu ska jag snart tbk till gymmet för en liten rehab-workout för knät.. sen kommer jag pasa på å köra lite anan styrka oxå så jag blir stark och snygg.

vi hörs lite senare om jag får tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!