Big brother snack

Å ni anar inte hur många gånger jag försökt updatera nu den senaste väckan... men dessväre så har jag inte kunat komma in å skriva, helt skumt! men nu fungerade det iaf å de va ju trevligt!

hade tänk å babla på om 1000 olika saker, men jag har glömt alla nu! de va ju som fasen.. men då tänkte jag ta up ett sjukt najs å aktuellt ämne, bigbrother!
Furra sesången ansåg jag sjuuuukt nice å bra, jag är ju en sån pärson som gillar såna typer av program. såna sosiala reality såpor liksom. riktigt härligt!! hur som hälst så va det fursta avsnitet på denna sesången, igår. värkade faktiskt som ett rätt galet och blandat gäng även iår. det sjukste va att en tjej va gravid! asså hon föder om 3 väckor, hur sjuukt är inte de ändå?
kan ändå känna att de är rätt spänande å intrisant med såna folk som väljer å göra så... skulle aaaaldrig i mit liv göra nåt liknande, men jag är ändå positiv till att hon faktiskt valde att göra det. tycker att de är jävligt kul å se hur olika folk värderar saker å ting, och hur olika folk igäntligen tänker. Det ända jag kan säja är att jag hopas att det går bra å att babyn blir cuuuuute!

sen va de en masa andra galenpannor, så jag tror det kommer bli gryyyymt!
jag å min ballsa var besatta furra året, satt bänkade med varandra varje kväll, misade kanske 3-4 avsnitt av 92! vi kör på sama sak iår!

kl 9 på tv 11! riktig underhålning, just sayin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!