Normalt

Jag är hemma i stan! Kollar på fångarna på fårtet å har ätit en bento-låda. Ska nog inte göra någonting ikväll, har haft en rätt osoft väcka så jag ska samla krafterna lite och bara va med min familj. Sen ska jag på fest imorn antagligen, om jag pallar, så jag vill va lite laddad tills dess isåfall. Tror faktiskt jag ska dit! Inte bara för att jag vill ha kul å festa å så, ne desutom vill jag ju ha anledning till att få använda ett par av mina lovley new shos för fursta gången! Det lutar åt de oranga med glitter klack. Shit, jag är värkligen glad och nöjd att jag köpte de skorna på smögenbryggan. Käner mej faktiskt lite lite lyckligare när jag ser dom. Yeah man! Ibland är jag värkligen jätte tjejig, och nästa dag är jag som en pojke... Best of both worlds, skulle jag vilja kalla det! BAAM!
 
Ps. Min mun e fätt elastisk! Bra partytrick. Nog jävligt många som är intreserade av å se mej gräva runt i käften! Gud va inponerade dom kommer bli! Det skulle iaf jag bli om jag inte va mej själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!