Mina skåp planer

Idag kom jag och Jacob och Oscar i min klass på en awsome plan. Vi delar nämligen på ett skåp alla vi, anledningen är väl typ för att ingen hade lås förutom Oscar fursta dagen, och så nu har de blivit så mysigt å dela så nu gör vi de.. Men hur som hälst så tänkte vi utväkla denna idén en aning... Eftersom både mitt och Jacobs skåp nu står tomma så ska vi va efektiva. Vi ska använda våra skåp på följande sätt:
 
Skåp nummer 1: Ska vara för skolbocker och papper och pärmar osv...
Skåp nummer 2: Ska vara för kläder, jackor, idrottkläder osv...
Skåp nummer 3: Ska vara för lite nödprovians. Typ äpplen, enershidricka, tuggumi, kakor kanske osv...
 
HUR JÄVLA BRA IDÉ ÄR DET IINTEEEE? WAAH FÅR PANIK VA MYSIGT!!
sen ska alla vi ha nycklar till alla 3 skåpen. Och så ska vi inreda skåpen så när man öpnar durren ska de va musik och tapeter där i och doftsprej så de luktar förtjusande och är trevligt och välkomnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!