imorn flyttar jag. hejdå

Det här har varit en av de värsta jävla dagarna i hela mitt lila liv.
Inte för att vara sån, men de har varit hämskt. Årkar inte gå på en detaljerad beskrivning. Men tänkte bara säja att inte nog med att jag flytar från mitt underbara hem imorn, till inte en utan TVÅ nya bostäder, vilket gör att jag kommer bli helt kluven å lost å behöva bo i en resväska. Å att mina bästa bästa bästisar inte kommer finas med mej på ett helt år. Å att sommarn nu snart e slut å de blir murkt och helvetiskt. Nä inte nog med det, desutom märkte jag idag att min plånbok är borta, har antagligen glömt den på tåget igår. Jag får panik. Den här dagen är fruktansvärd. Nu ska jag såva. Tror inte vi hörs på ett tag. Hejdå
 

Kommentarer
soffan skrev 2012-08-12 @ 01:28:41

du är för mig bäst i helahela världen ercan! jag kommer låta så djup nu men jag vet att du kommer klara detta för du är så braa!!! du betyder verkligen allt för moi. Citroën, pjoto, kolla kors som tor när man bli ägd osv. hahahaah får alltid så mycket roliga interna minnen med dig!!! jag kommer sakna dig så jag förstår inte vad och hur. men du ska veta att du är bäst i hela vida världen, och du kommer att klara detta.
PUSSSSss

URL: http://sofiaalmquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!