när man bor i stan

En grej som är kul med att bo i stan, är att man bor nästan mitt i en dokusåpa. Jag vet tillexempel att det bor en kille över gatan som har dredlocks och en sån jääätte stor rasta-mössa, som väldigt ofta går ut med sina 3 hundar. Sen vet jag att min granne som bor i lägenheten över garachet, på innegården, röker en del och att han har lite snygga kompisar över på besök då å då. Sen vet jag att Filip&Fredrik-Filip bor i porten brevid mej. Sen är det 2 killar som bor i en lägenhet på andra sidan gatan som en natt hängde ut genom fönstret, inget självmordsförsök, nejnej bara lite idéer på fyllan kan jag tängka mej. Sedan måste jag ju nämna lägenheten presis över gatan, i samma höjd som min egen lägenhet... Han går väldigt ofta runt naken! Jajamänsan, lite barnförbjudet sådär live!
 
Det är bara att öppna fönstret så vet man allt!!
Undra vad folk vet om mej... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!