I found some tears in my Ipod Nano

Dudes, hej!
Dunkelidunk i mitt lile huvud. Jag har gått i skolan, på riktigt, sedan i måndags och jag är redan rätt trött på det, tyvärr. Har som tur är en rätt kul klass så man får sej oftast en del goda skratt under dagen.
När jag satt på tunnelbanan imorse, påväg till skolan, så rotade jag fram min gamla goda Ipod Nano ur väskan. Hur många som har ägd en Ipod Nano använder fortfarande sin? Jag är nog 1 av 3 kanske... Hur som hälst den rockar!
Jag shufflade spår och så sattes lovethewayyoulie-part2 på. Jääävlar vad jag älskar eminem. Jag burjade gråta, asså nästan hulka, på rapen i den låten. Tillochmed kvinnan brevid mej peta mej på axeln och fråga om jag klarade mej. Hahaaaaa! Jag va inte lässen eller så innan, det va bara 1000000 känslor som trängde sej på sådär på morgonkvisten. OCH JAG DÖÖÖR FÖR EMINEM!! For real kära vänner, for real!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!