Dagen so far

Hello summer-people!
Igår va jag och soff ute på smööööööögen, vilket gjorde att vi kom i säng sent och gick upp sent imorse. Kvällen va lyckad å rolig. Idag har vi tagit det lungt, badat lite, promenerat å köpt godis och så städade vi vår källare där vi bor. Låg damtussar å annar osoft på golvet om vi fick panik på så de va fram med damsugarn å sådär. Nu är det som nytt, helt rent å frächt!! Toppen! Jag får alltid lite panik när jag städar å så, för jag får dam i näsan å känner mej typ alärgisk. Men det brukar gå över å allt blir bra ijen, bra va?
typ såhär, fast inte fullt så säriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!