CV och fynd

Åh hej älskade vänner!
Igår och idag ängnade jag å min soffa åt att gå runt på heeela smögenbryggan iprinsip å lämna CVn eftersom vi söker jobb till nästa sommar. Vi lämnade till allt från Lexington och Pondus till Surfers in och Skäret till Göstas och glasskiosker osv osv... Tror det blir jätte bra å så håler vi tummarna för att dom vill anstäla oss! Vi har ju inte gjort så mycket, så CVt va ganska tomt. Men vi försökte komplitera det med pärsonliga brev som rockade (förhopningsvis) haha!
 
I vilket fall.... Det är ju desutom rea nu på hela smögenbryggan vilkeeet har resulterat i att jag fyndat. Jag vet, ni kan kalla mej fyndarn! Såhär va de.. Jag har letat efter snygga klackskor i ungefär ett halvår utan resultat. Fick ett par fula i fölsedagsprelle som jag lämnade tbk. Igår så strosade vi runt med våra papper å vips så ser jag ett par svin sjyssta blåa klackar. Jag går in, provar å kolar på prislappen. Fråån 800kr va priset nu nere på 400kr, å så desuuuuutom typ 30% på det, vilket slutade i typ 250. Man ba GOD!! Sedan idag när vi va inne på en fin butik så ser jag ett par dööööfina skor med glitter å så. Jag ba "god jag vågar innte kolla va de kostar.. kommer aaaaaldrig ha råd" (tänkte typ att de skulle kosta 2000 spänn eller så). Så kikar jag liiite försiktigt å så BAAAAM 399kr - 50%. Jag blev för lyckig!!
2 älsklingsunderbaradunder-skor för 450 kr typ. Huuuuur fint?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!