Åh coldplay!

Waaaaahahhahahaha!! COLDPLAY VA INSAAAANNNEEE!! 
Vi stog lägst fram, kände stacketet LÄNGST fram förstår ni hur sjukt det är?! Vi stog liksom 2 meter från Chris martin!! Det hääänder inte!! Det är så sjuuukt att jag vet inte vad!
Konseren va de bästa jag har varit på! Helt klart! De va sånt drag och de va så bra låtar och de spelade å sjng så jävla bra och de va såå cooola efekter och allt va helt toppen!! Man va helt skakig efteråt efterallt hoppande och sjungande å skrikande och trängande. Jag och Carro gick hem genom stan, hand i hand som 2 fyllon å sjöng massa coldplay. Haha vi blev typ höga på lycka, gay!
 
Det va värkligne helt underbart! Detta kommer jag kuna leva på lääänge!!

Hade ingen mobil/Kamra med mej så jag lånade lite pics från aftonbladet.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!