Lite sommar inspo

GOOOOOOOOOOODMORGON!
Vilkan fantaaastisk dag vi har framför oss idag!
Jag har just vaknat å ligger nu å internetshopar litegrann. Jag tängkte visa lite grejer som jag ska investera i vår/sommar.


Håll i hatten nu, en kavaj! Jajamän! Det kan man inte tro... Men jag tycker att det är riktigt coolt att ha typ med jeansshorts på fest eller kanske över en kläning. Kommer dock inte vilja ha värsta strikta kavajen utan en lite mer cool.

Jeansväst. Tycker det är skit snyggt! Hälst en sliten med kanske nått tryck på. Ska nog köpa en billigt, typ på secondhand som kan slita och pysla med själv. Sånt gillar jag!

Sånt här vitt grov-virkat. Det är så hiiimla fint. Ser lite behomiskt ut eller va det heter. Tycker det är as coolt!

Sen så har det ju burjat bli as inne med såna här "bandanas". Det är supersuper fint å ha i håret, jag kommer nog köpa maaaassa olika färjer! Bra solskydd oxå ju (Y)


Färgade shorts, whaaa vad det ser härligt ut! Dock var just domma inte så snygga, men jag har för mej att Livi´s har fått in gryyyymma starka färger.

Sen är det ju det gamla vanliga... Fätt många kläningar, jeansshorts, spets osv osv... Min sommarfärg iår är helt klart becht. Lätt, har blivit jätte jätte into det, så det blir det massor av! Det är desutom så grymt till brunt hår som jag har nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!