min gamla klass som va super mysig

Kolade på lite bilder från när min klass hade typ "avslutningsdag" i våras på Baracuda. Fyfan vad jag saknar min klass! Den va så otroligt mysig. Vi va som en liten familj i 9an. 9E, det va liksom den faboulösa mongoklassen! Det va en sjukt knasig klass å ingen viste ijentligen hur den äns kunde uppståt. Men den va sjukt rolig. Kommer tilexempel aaldrig glömma våra pranks på lärarna. Ibland hade vi årets jävla fester inan lektionerna burjade, så när lärarna kom in va de musik på höksta volym i hela koridåren, folk stog på borden å dansade å viftade med pinar å grejer å någon stog å gjorde nå jäkla disco jus med lampan.. Haha! Så oerhörd fantastisk grupp, värsta familjen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!