det bästa med påsken är godiset, lätt

snart är de påsk! å de är rätt nice, för då får man äta huuur mycket godis man vill! det blir liksom som en slaks aktivitet att ba glufsa i sej en jävla massa! furra påsken va en riktig fröjd! jag å sofia va i kungshamn. det va jätte fint väder å riktigt varmt så vi solade i bikini flera dagar, hur gött som hälst. sen hyrde vi en danssal på ett gym där, eftersom vi hade maaasa att koriografera å träna å så. det blir inte mycket av den varan i år kan jag ju säja, haha lite synd för de va himla kul.
sen så hade vi en spa kväll, då jag råkade färja mitt hål YELLOOOOW! haha de va himla kul faktiskt. hade gult hår å va rödbränd av solen i hela fejjan, en riktig påsktjej!

iår önskar jag mej ett aaaas stort påskägg, med jätte mycket godis i. det tycker jag att jag faktiskt förtjänar med tanke på allt jag gått ijenom nu med knät å operationen å så. sofia är skit duktig å käkar inte godis (aplååder) vilket jag aldrig skulle klara, jag älskar godis aldeles för mycket. men jag ska iaf sukta henne tills hon svimmar, jag är en äkta ond kompis! mihihihihi

mmmm, ett sånt här stort ska jag ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!