deeeeep inlägg

Mitt liv är rätt klurigt att förstå sej på. Inte äns jag själv gör det. Jag gillar att va fri, och om det är så så är jag häldre helt fast ibland för att bli fri ibland, än lite fri hela tiden. Så är jag nog med det mästa i mitt liv. Jag är väldigt så, antingen + eller -. Antingen 0 eller 10000. Jag vill häldre ha allt plugg samtidigt i samma päriod, alltså allt eller inget. Desamma gäller tex min bantningspäriod som jag har varje år innan sommarn. I mars äter jag som en ko och skiter fullstäning i allt. Medans i maj så äter jag jätte lite bara för att jag får motivation av stressen.
Sen är det väldigt mycket så i mitt undermedvetna oxå. Ni vet, antingen är jag jäääättejätte glad, eller så är jag väldigt lässen. Det finns inte så mycket gråskala i mina känslor liksom. Antingen av eller på. Det är därimot något som jag jobbat med väldigt mycket eftersom jag känt att det är så fruktansvärt jobbigt de gångerna när jag blir lässen, eftersom jag får helt panik-lässen-stunder som jag inte alls är bekväm i. Så just nu tror jag att jag är i något slaks mellan läge, har lite stängt av alla känslor bara för att slippa käna de onda känslorna. Inte smart, men rätt lungt skulle jag vilja säja.

I vilket fall.. Nu blev detta ett fruktansvärt djupt inlägg vilket inte riktigt var meningen. Men sånt kan va nyttigt ibland oxå!
Sen kan ni få en fin låt oxå om ni är snälla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!