ser så himla mycket fram imot sommaren

JUST NU är jag så hiimla förväntas full inför sommaren. jag ser fram imot det så ooootroligt mycket. det kommer bli helt underbart! jag har inte planerat alls någonting spesielt förutom att vara så mycket smo möjligt i kungshamn med mina bästabästa vänner som flytar till usa nästa år. å sen så kaaanske vi eventuelt ska en väcka till frankrike. härligt!
 vi ska nog fira missomar här i stockholm vilket jag faktiskt aldrig gjort i hela mitt liv. det ska både bli konstigt, och lite kul å hita på något anurlunda liksom. tror de kan bli riktigt grymt! de brukar ofta bli det. missomar är lätt min favorit högtid, förutom min fölsedag förståss (om de äns räknas som en högtid, ne de gör de ju inte..)
på sommrarna blir jag altid helt kill-tokig! alla män är så fruktansvärt snygga då, bruna å frächa å snälla! å så käner man sej desutom så fin själv så de blir ju ännu bätre.


Grym sommarlåt, lyssna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!