westlife mina järtan!

Westlife gör fanimej livet värt att leva. Även de aldra svåraste dagarna så blir det bättre om man lysnar på några låtar. Det är riktigt tur att dom finns! Jag är faktiskt lite besatt av dom. Blir aldeless pirrig när jag lysnar, fast det är ju förstås en hämlis. Vad skulle hända om det kom ut liksom? Erica falk är ett ofecielt westlife-freak. Ne, det får bli en annan dag!

Nu ska jag lyssna på mitt älsklings 90-tals band och ha lite hemmaspa i min jusråsa morgonrock. Kan det bli mer flickigt? Skulle nästan inte tro det!



Okej jag tror på fullaste alvar att jag skulle burja böla om jag va där när dom va där... Det här är så fantastiskt bra! Mark är lätt min favorit. Han sjunger så jag får gåshud typ och så är han snygg. Älskar flying without wings!! 


Kommentarer
Andrea skrev 2012-04-19 @ 15:45:15

hörru du!.. det är min ljusrosa morgonrock.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!