Busbarnen agains the world!!

Jistaness! För nästan exakt ett år sedan, på påsklåvet år 2011 hände det mycket galenskaper! Jajamän, håll i hatten...

Jag och sofia var i kungshamn, och en dag åkte vi till ett köpsentrum som ligger i uddevalla som heter torp, för vi skulle leta efter lite sen-kläder till en kommande dansförestälning.
I vilket fall, efter många timmar var vi lite tröta på att gå runt i klädbutiker så vi gick å köpte oss en korv å sen tog vi en liten promenad där inne och gick in i de mäst otippade afärena man kan tänka sej bara för att kolla läget liksom. Efter många om och men bestämde vi oss för att ta en titt i zoo-afären.

Haha åh gud det va ett äventyr. Vi, 2 ganska orutinerade djurvänner, klampade in där.
På golvet satt de en göteborgar familj som kolade på en hamster. Och utan att vi tänker på det så står vi jätte nära dom och glor över deras axlar på de lila djuret... Morsan i familjen sa typ till en i pärsonalen "Ja men vi har katt hemma också.." å då hör jag mej själv säja "HAHA jaaadu, katter och möss kommer ju inte så bra överäns dom.. hehe nee ne!", som om jag vore nån expärt liksom. En liten blånd stockholmstönt som kommer in å klänger sej fast på dom när dom ska handla djur..
Och den blicken som jag fick från den mamman. Haha, jag blev helt stum! Hon titade på mej som om jag va ett spöke! Och så sa hon bara "neene.."
Gud, vi skratade högt som fan i typ 15 minuter när vi kommit ut därifrån. Shit att folk inte kan vara lite mer kontaktsökande och sosiala, då skulle jag typ ha 5000 vänner på facebook, det vore väl nått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!