älskar listor, man känner sej fätt känd. Som att bli interjuvad, woho!

Du heter: Erica Falk
Smeknamn: Ercan, Sperci, Spiken, Gica, Falken, Mini, Ericus, Mifflan...
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Once in my life - stevie wonder (bara för jag har varit så lycklig till den, och saknar tiden)
Beroende av:
Dans, cocacola, kaffe, närhet(haha tönt)
Vad tror folk om dig?
Att jag alltid är glad och sprulande och tokig, många tror även att jag är rätt korkad
Stämmer det?
Nej. Är glad och så till stor del, men värkligen inte alltid. Försöker hålla humöret uppe, men ingen kan ständigt må toppen. Och jag är inte korkad.
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt smile, min mage när den är i form.
Hur imponerar man på dig?
Man är cool och självsäker på ett tryggt sätt. Inga töntiga killar som tror för bra om sej själv, sånt hatar jag. Sen ska man vara mysig och lagom mogen. Skit svårt å säja..
Hur svarar du i mobilen:
Heeeej namnet på den som ringer
Antal timmar sömn inatt:
9
Sov du ensam:
Nepp, för läskigt.
Brukar du komma i tid:
Njee, till det mästa utanför skolan. Kommer aldeles för ofta för sent till skolan, ajabaja
Vad tycker du om fötter:
Det är grymt å ha! Och dom är väl fina.
Vad saknar du:
Sommar, lycka och att va lite småkär i någon
När brukar du oftast gå och lägga dig:
skoldagar: 10.30 hälger: 02.00 festdagar: 04.30
Är du blyg?:
Nepp inte det minsta. Eller lite med visa pärsoner kanske, men nej det skulle jag inte påstå.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
hmmmm... ja!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Va bög och snygg och hålla på med alla bögkillar som är nice!
Är du nöjd med ditt liv:
Ja, mer eller mindre!
Vad är det värsta du vet?:
Lögner, bitchar, dumma idiot killar, upblåsta folk som tror för mycket om sej själva, folk som inte står för vad dom gör och tycker, när man inte förstår människor, ångest, och att ta sprutor och sånt..
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Det är de minsta man kan säja! Tror ärligt, på fullt alvar att jag har dom bästa i värden, helt säröst!
Vad är det finaste du fått?:
Matriellt, en ring när jag konfirmerades. Av min familj.
Du samlar på:
Galna äventyr och minnen!
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa fätt mycket grejer å kläder och spara lite, och ge lite till sjukdomsforskning och hemlösa.
Vill du gifta dig:
Ja men sjääälvklart!
Vill du ha barn:
Jaa lätt!! hälst killar
Vad dricker du helst när du är törstig:
CocaCola helt klart
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Det har väl alla någongång?
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda:
De håller på å sjiljer sej
Vilken är din favoritplats:
Hela västkusten på sommarn, och typ iprinsip hela sthlm på sommarn oxå. Är det sommar och man är med rätt mäniskor är allt awsome!
Sover du på någon särskild sida:
Pladask på mage!
Tycker du om att mysa:
Hahaa, ohja! En av mina favorithobbys
Vem är den roligaste människan du känner:
Hahaha käner så himla många as roliga! min pappa e svin kul, sofia susanna felicia, sen maaaasa andra! Är man i rätt mooood blir allt kul!
Föredrar du havet eller en pool:
Havet, härregud! Nääära haaaaavet vvviiill jag booooo!
Föredrar du skor, strumpor eller barfota:
Barfota, varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!