Sun is shiiiining

Idag hade ju 3orna mösspåtagning vilket gjorde att vi slutade super tidigt. Klockan 20 över 12 närmare bestämt. Då drog jag, ball å fell in till stan å tog oss en lite sol i solariet. Jag blev helt burned kan jag säja, är aldeles råsa under ögonen, men det går över när jag dricker vatten!
När vi kom hem så la vi oss ute i solen här hemma å lyssnade på grym rap och gåttade oss i fleeera timmar. Det kallar jag livet. Påriktigt, jag älskar solen. Skulle gifta mej med honom om han va en mäniska, och om han va en kille...


OBS! Jag HAR trosor på mej. Dom har bara åkt upp lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!