Sjukt jävla klurigt

Nuuu e jag hemma! Tjiho vilket överjävligt väder det är ute, men sånt får man leva med om man bor i ett fredligt land som sverige (vi har ju de snyggaste killarna typ, man kan ju inte få allt liksom).

Hur som hälst så har jag gått å grubblat över ett BIG PROBLEM i några dagar nu... Jag burjar nämligen få en rätt grotesk utväxt i mitt hår. Och nu kan jag inte alls bestäma mej om jag ska gå tillbaka till blondie eller om jag ska va kvar som brunett. Asså blond är ju så fint på sommarn, men jag vet inte, jag käner mej lite snyggare i brunt liksom. Men jag trivs ändå bra i båda, gud vilket dilemma va? Ååh det är såna här små problem som typ äter upp en inifrån. Beslutsångest. Ijentligen inget problem alls men ändå så gör man det till värsta grejen! Haha!


VS


Kommentarer
Anonym skrev 2012-04-11 @ 14:45:04

Jag tycker du är mycket fin med brunt hår!:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!