Påsk hälgen

I lördags va det påsk. Jag fick ett awsome påskägg med gooodis, presentkort å bubeltugummi å masa trevligt.
På dagen va mina små kusiner och min farmor och farbror här på lunch. Senare på kvällen va jag, pappa å andrea och käka pizza middag. Fätt gött! Sen åkte vi hem till sofia och chillade lite tills vi begav oss till påskbrasan. Det va skit mysigt, men det va fäääätt jobbigt med kryckorna. Jag blir typ deprimerad av dom jäävlarna, käner mej helt instängd! Jag älskar ju å springa runt å så... Å det blir ju lite svårt nu. Synd!
Hur som hälst... Jag såv över hos sofia och igår så chillade vi i solen å kolade på film hela dagen!

Kommer hem imorn! ciao!


Kommentarer
surrikatmat skrev 2012-04-11 @ 01:51:01

kan du uppdatera lite oftare för de är så kul å läsa! hejsvejs med dej ps kollar på avsnitt 36 nuuuu!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!