ont de gör ont men de går lalalalala

det blev inget utväcklingsamtal för mej idag. jag har så förjävla ont i knät så jag kan inte äns stå up. va tvungen å hasa mej från toan till sängen för jag klarade inte att gå med krykorna. det är svin läskigt för jag har just blvit av med smärtan å sådär å va ju i skolan igår å de kändes liksom inte alls så farligt. men så inatt hade jag jätte svårt å såva å när jag vaknade gjorde det riktigt riktigt ont.
det käns knapt när jag ligger ner, då är de helt lungt. men så fort jag stäler mej up så svider å sticker de i skletet å de käns som om blodet ba pressas neråt. jätte svårt å förklara, men de käns nästan lika ont som dagen efter jag opererades. så imorn ska jag till sjukhuset för å se att ingenting är farligt.
haha ne men de är väl bara å kämpa på å hoppas på de bästa, som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!